Nucile, un dar al naturii

nuci-beneficii-1Delicioase si foarte hranitoare, nucile sunt bogate in nutrienti si calorii, iar atunci cand sunt consumate cu moderatie sunt un scut impotriva bolilor si infectiilor.

Timp de multi ani acestea au fost evitate datorita continutului lor ridicat de calorii. Chiar si o cantitate mica (de exemplu un pumn) contine in jur de 196 calorii. Deci, chiar si persoanele care le-au inclus in dieta lor de zi cu zi in scopul de a beneficia de elemente nutritive valoroase, treptat au abandonat acest obicei sanatos tocmai continutului ridicat de calorii.

Cu toate acestea, nucile, dincolo ca au continut bogat de calorii, contin si o gala larga de alte substante nutritive deosebit de valoroase. Acesta este un aliment bogat in fibre, vitamine (E si B6) si minerale (cupru, calciu, magneziu, fosfor, potasiu). Sunt renumite pentru activitatea lor antioxidanta si contin cantitati mari de Omega 3 si Omega 6.

Care este consumul adecvat de nuci?

Nucile sunt o gustare perfecta in timpul zilei. Cu toate acestea, din cauza continutului ridicat de calorii, ar trebui sa fie consumate cu moderatie. Un pumn de mieji de nuca contin aproximativ 200 de calorii, astfel incat in functie de greutatea corporala dorita trebuie sa tineti cont cat de mult trebuie sa consumati. Cu toate acestea, expertii spun ca consumul zilnic de nuci nu trebuie sa depaseaza 1-2 portii, adica 25-50 grame de zi cu zi.

Studiile stiintifice au demonstrat ca un consum frecvent de nuci pot reduce in mod semnifictiv sansele de a avea diabet zaharat de tip II. Multi oameni de stiinta recomanda consumul unei cantitati mici de nuci imediat dupa o masa bogata in grasimi animale. Nucile contin, de asemenea, arginina, o substanta care ajuta la flexibilitatea arterelor si reduc sansele de atacuri de cord si accidente vasculare cerebrale.

Continutul de melatonina duc la cresterea concentratiei de hormoni din sange dand astfel un somn linistit.

Poate mai vrei sa afli si urmatoarele:

loading...

Lasa comentariul tau mai jos: